Gittigidiyor aranan ürünleri gösterirken akıllı sıralama sistemini kullanıyor. Akıllı sıralama: ürünleri ve satıcıları birçok kriterden geçirerek en uygun ürünleri en üst sırada göstermeye sistemidir, istenirse akıllı sıralama yerine kalan süreye veya fiyata göre de urunler sıralanabilmektedir
Gittigidiyorda akıllı sıralamanın önemi rnlerin satışı ile direk baglantılı - urunleriniz ne kadar ustte gözukurse o kadar çok kişiye reklam yapmış olursunuz, tabi bu da daha fazla satış demektir
Buyuk şirketlerin akıllı sıralamasını çok iyi kullanması gerekmekte, çunku her zaman en ustte olmak daha kazançlı degildir, alınan ile verilen dengesini iyi kurmalısınız
Akıllı sıralamanın kriterleri nedir ?
1 - Kullanıcın Başarı Profili
Yuzde yuze yaklaştıkça ürünlerin ön planda gözükme şans artıyor, muşteri memnuniyeti göz ardı etmemeniz gerektigini size hatırlatan bir kriter
2 - Ucretsiz kargo seçeneği
Ucretsiz kargo seçeneği ile satılan ürünler daha ön plana alınmaktadır, kullanıcının memnuniyetini de artırmaktadır - ücretsiz kargo seçeneği seçildiğinde hem ürünun hemde kargo fiyatını hesap etmek durumundasınız, kargo fiyatı da eklendiğinde aynı urun için benzer ürünlere göre daha yüksek bir fiyat istiyorsunuz anlamaına gelebilmekte, bunu da hesap ederek en uygun kargo ile göndermeye çalışınız
3 - Opsiyonel özellikler
Vitrin özelliği arama sonuçlarında büyük önem taşımaktadır, vitrin özelliği ile beraber alt başlık, katalog, kalın yazı, iş ortaklığı ağına dahil etme gibi birçok özellik ürünlerinizin üst sırada yer almasını sağlayacaktır, fakat burada dikkat edilmesi gereken : kazancınızı bir kısmının bu özelliklere para olarak ayırmanız gerekecek! bu seçenekleri kar - zarar dengesi açısından her ürün için ayrı ayrı değerlendiriniz,
4 - ürün katoloğu bilgisi
Her ne kadar çok çeşitli üründe katolog bilgisi bulunmasa bile ana ürünlerde katolog bilgisini düzgün seçmek ürünlerinizin ön planda gözukmesini sağlayacaktır
5 - Satış formatı
Akıllı sıralamada satış formatı önemli kriterlerden bir tanesidir, sabit ücretli ve açık artırma ürünler dükkan ürünlerinden daha avantajlı haldedir, fakat burada sabit ücretli ile dükkan ürününu kıyaslarsak sabit ücretli için (sadece 10 gün süreliğine) daha fazla para ödeyeceksiniz, elinizde binlerce ürün varsa dükkan ürünü seçmeniz daha mantıklı gözükmektedir, bir ayrıntıyı paylaşmak istiyorum çok ürün varsa 10 tanesini sabit fiyat yaparak dükkanınıza müşteri çekmek akıllıca gözüküyor.
6 - ürün başlığı bilgileri
ürünün satışa sunulurken başlığı çarpıcı, gerçeği yansıtıcı ve ürünün belli özelliklerini açıklayıcı biçimde olmalı
7 - Satıcı gelişim sistemi
Satıcı gelişim sisteminde kurumsal ürünler daha ön plandadır, standart kullanıcılar bu fırsattan yararlanmamaktadır, satıcıların alıcılara verdiği puan üzerinden hesap edilmektedir
8 - Ön resim
Makale yazarlıgında olduğu gibi gittigidiyorda ürün satmaknın en önemli kriterlerin bir tanesi ön resim ayarlanmasıdır, ön resimin şık ve göz aılıcı olması urunun satışına belki en buyuk katkı yapacaktır - Şöyle düşünun siz internet ortamında urun satıyorsunuz, sattığınız ürünleri alıcılar görmeden - dokunmadan almaktadırlar, burada önemli olan resmin de açıklamaların kişiyi yani alıcıyı etkilemesi yani ikna etmesidir, ne kadar güzel bir resim koyarsanız o kadar çok satış yaparsınız
Resmin üzerine yüzde 50 indirim, kargo ücretsiz ya da daha farklı özellikleri de yazabilirsiniz, resim üzerindeki tüm yazılar ve resmin görünuşu son derece parlak renklerle ifade ediliyor olmalı, kişinin ürünü beğenmesi demek almasının bir adım öncesi anlamına geliyor, bundan dolayı mümkün olduğu kadar çok ve göz alıcı resimleri tercih etmelisiniz, sabit ürünlerde bile (mesela cep telefonu gibi) ne kadar çok ayrıntılı resim koyarsanız satış oranınız o kadar çok yükselecektir
9 - Seçenekli ürün satışı
Bir urun yerine benzer özelliklerde bir çok urunu sergilemiş oluyorsunuz, böylece daha fazla kişiye ulaşmış oluyorsunuz, ayrıca gittigidiyor seçenekli urunleri ön plana çıkarmayı seviyor
Gittigidiyorda akıllı sıralamanın önemi rnlerin satışı ile direk baglantılı - urunleriniz ne kadar ustte gözukurse o kadar çok kişiye reklam yapmış olursunuz, tabi bu da daha fazla satış demektir
Buyuk şirketlerin akıllı sıralamasını çok iyi kullanması gerekmekte, çunku her zaman en ustte olmak daha kazançlı degildir, alınan ile verilen dengesini iyi kurmalısınız
Akıllı sıralamanın kriterleri nedir ?
1 - Kullanıcın Başarı Profili
Yuzde yuze yaklaştıkça ürünlerin ön planda gözükme şans artıyor, muşteri memnuniyeti göz ardı etmemeniz gerektigini size hatırlatan bir kriter
2 - Ucretsiz kargo seçeneği
Ucretsiz kargo seçeneği ile satılan ürünler daha ön plana alınmaktadır, kullanıcının memnuniyetini de artırmaktadır - ücretsiz kargo seçeneği seçildiğinde hem ürünun hemde kargo fiyatını hesap etmek durumundasınız, kargo fiyatı da eklendiğinde aynı urun için benzer ürünlere göre daha yüksek bir fiyat istiyorsunuz anlamaına gelebilmekte, bunu da hesap ederek en uygun kargo ile göndermeye çalışınız
3 - Opsiyonel özellikler
Vitrin özelliği arama sonuçlarında büyük önem taşımaktadır, vitrin özelliği ile beraber alt başlık, katalog, kalın yazı, iş ortaklığı ağına dahil etme gibi birçok özellik ürünlerinizin üst sırada yer almasını sağlayacaktır, fakat burada dikkat edilmesi gereken : kazancınızı bir kısmının bu özelliklere para olarak ayırmanız gerekecek! bu seçenekleri kar - zarar dengesi açısından her ürün için ayrı ayrı değerlendiriniz,
4 - ürün katoloğu bilgisi
Her ne kadar çok çeşitli üründe katolog bilgisi bulunmasa bile ana ürünlerde katolog bilgisini düzgün seçmek ürünlerinizin ön planda gözukmesini sağlayacaktır
5 - Satış formatı
Akıllı sıralamada satış formatı önemli kriterlerden bir tanesidir, sabit ücretli ve açık artırma ürünler dükkan ürünlerinden daha avantajlı haldedir, fakat burada sabit ücretli ile dükkan ürününu kıyaslarsak sabit ücretli için (sadece 10 gün süreliğine) daha fazla para ödeyeceksiniz, elinizde binlerce ürün varsa dükkan ürünü seçmeniz daha mantıklı gözükmektedir, bir ayrıntıyı paylaşmak istiyorum çok ürün varsa 10 tanesini sabit fiyat yaparak dükkanınıza müşteri çekmek akıllıca gözüküyor.
6 - ürün başlığı bilgileri
ürünün satışa sunulurken başlığı çarpıcı, gerçeği yansıtıcı ve ürünün belli özelliklerini açıklayıcı biçimde olmalı
7 - Satıcı gelişim sistemi
Satıcı gelişim sisteminde kurumsal ürünler daha ön plandadır, standart kullanıcılar bu fırsattan yararlanmamaktadır, satıcıların alıcılara verdiği puan üzerinden hesap edilmektedir
8 - Ön resim
Makale yazarlıgında olduğu gibi gittigidiyorda ürün satmaknın en önemli kriterlerin bir tanesi ön resim ayarlanmasıdır, ön resimin şık ve göz aılıcı olması urunun satışına belki en buyuk katkı yapacaktır - Şöyle düşünun siz internet ortamında urun satıyorsunuz, sattığınız ürünleri alıcılar görmeden - dokunmadan almaktadırlar, burada önemli olan resmin de açıklamaların kişiyi yani alıcıyı etkilemesi yani ikna etmesidir, ne kadar güzel bir resim koyarsanız o kadar çok satış yaparsınız
Resmin üzerine yüzde 50 indirim, kargo ücretsiz ya da daha farklı özellikleri de yazabilirsiniz, resim üzerindeki tüm yazılar ve resmin görünuşu son derece parlak renklerle ifade ediliyor olmalı, kişinin ürünü beğenmesi demek almasının bir adım öncesi anlamına geliyor, bundan dolayı mümkün olduğu kadar çok ve göz alıcı resimleri tercih etmelisiniz, sabit ürünlerde bile (mesela cep telefonu gibi) ne kadar çok ayrıntılı resim koyarsanız satış oranınız o kadar çok yükselecektir
9 - Seçenekli ürün satışı
Bir urun yerine benzer özelliklerde bir çok urunu sergilemiş oluyorsunuz, böylece daha fazla kişiye ulaşmış oluyorsunuz, ayrıca gittigidiyor seçenekli urunleri ön plana çıkarmayı seviyor
Sikayetvar sitesine bakarsanız gorursunuz
Bir internet sitesi adami bu kadar zengin yapar mi diye dusunenlere google gitti gidiyor gibi site sahiplerini ornek olarak gosterebilirsiniz
gittigidiyor da akıllı sıralama ürünlerin ön planda çıkması